No hej ♥ przepraszam że nie opisywałam bloga przez te parę dni ale nie miałam weny, nic szczególnego nie robiłam, prócz nocowania u babci i wyjazdu do Poznania z dziewczynami ; ). W Poznaniu było zarąbiście ! zwiedziłyśmy prawie wszystko : o ale nakupowałyśmy sobie ciuchów nawet sporo !. Muszę sobie znów gdzieś tak pojechać i pozwiedzać i pokupować ale kasy brak -.- . Tytuł posta mówi nam o nudach bo ogólnie w Grudziądzu pada -.- i nie mogę sobie wyjść eheh : c , łapcie fotkę z dziś xd
A Wy co porabiacie w domu, gdy pada deszcz za oknami i nudzi się Wam ? hm ? ; )
Dobrej nocy ♥
Śliczny pyszczeeek < 3
OdpowiedzUsuń